ניקוי ספות עור

/ניקוי ספות עור
ניקוי ספות עור2019-01-29T14:50:36+00:00

ניקוי ספות עור מתחיל בזיהוי סוג העור

כאשר מבצעים ניקוי ספות עור חשוב ראשית לברר מהו סוג העור ורק לאחר מכן לייעד לו טיפול מתאים. שירותי ניקוי וטיפול בספות עור תלויים בתהליך העיבוד המסוים שעובר העור, בסוג הצביעה וציפוי הלכה שלו. כך למשל ישנם סוגי עור שעוברים אמבט צבע ומצליחים לשמור על המרקם הגמיש והטבעי שלהם, לסוגים אלו היה צורך לייעד טיפול ספציפי מתאים ובתדירות משתנה.

להלן כמה מסוגי העור הנפוצים לספות ודרכי הניקוי המומלצות והמתאימות ביותר עבורם:

ניקוי ספות מעור נאפה

הסוג הראשון נקרא עור נאפה והוא למעשה עור פרה או כבד שעבר עיבוד מסוים וצביעה בשתי שכבות של צבע בדרך כלל ולעתים גם יותר. עובי העור ואיכותו מחולקים לפי מספרים כמו למשל נאפה 2000 או 3000, וככל שעובי העור גדול יותר כך הוא נחשב לאיכותי ויקר יותר.עור נאפה מכבש נחשב ליותר רך ועדין מאשר עור פרה וכולל נקבוביות קטנות ועדינות. ניקוי ספות עור נאפה יש לבצע אחת לשנתיים באמצעות אנשי מקצוע מיומנים המומחים לסוג העור הנידון. במהלך ניקוי העור נהוג להסיר תחילה כתמי השחרה המופיעים על גבי העור, ובשלב הבא רצוי לערוך שימון באמצעות שמן ייעודי שתפקידו להגן ולרכך את העור ולהעניק לו מראה מבריק, נקי ובריא יותר.

ספות מעור בופאלו

סוג נוסף ונפוץ הוא עור בופאלו, עבה במיוחד וחצי טבעי. מכיוון שהמראה שלו מטעה רבים מהאנשים מנקים אותו באמצעות תחליבים, מה שעשוי להביא לנזקים בלתי הפיכים בעור.

ספות מעור הפוך (זמש)

עור הפוך- זמש הוא למעשה עור נאפה על צידו השני שעבר עיבוד קל. עור מסוג זה לא ניתן לניקוי בשום צורה שהיא ויש להימנע מהרטבתו או משימוש בחומרי ניקוי מסוימים על גביו. מה שבכל זאת ניתן לעשות כדי לדאוג לניקיונו הוא לשלוח את הספה למפעל מיוחד המתמחה בעבודות של ניקוי ספות עור הפוך או זמש.

ניקיון של ספת בד אחריניקיון של ספת בד לפי
ניקוי יסודי של ספה ישנה מבדניקוי יסודי של ספה ישנה מבד

ניקוי ספות עור  – מחירים

ניקוי ספת עור בעלת 3 מושבים

ניקוי ספות עור ₪300

ניקוי ספת עור 2 בעלת מושבים

ניקוי ספות עור ₪250

ניקוי ספת עור בעלת מושב אחד

ניקוי ספות עור ₪180

ניקוי כורסת טלוויזיה מעור

ניקוי ספות עור ₪250

מבצע: ניקוי ספת עור 2+3

ניקוי ספות עור ₪450

ניקוי ספות עור

בטרם ניגש להסבר לגבי ניקוי עצמי של ספות מבד, נרצה לייחד כמה מילים לניקוי ספות עור. חשוב לעשות את ההבחנה הזאת ולהבין כי אמצעים שישמשו לניקוי ריפוד עור יהיו שונים מאלה שישמשו אותנו בניקוי בד. אלה שני חומרים שונים, הם מגיבים אחרת לחומרי ניקוי ואפילו תוצאה של שפשוף תיראה אחרת על משטח אחד לעומת על המשטח האחר.

אז מה כדאי לדעת לגבי ניקוי ספות עור: ניקוי במים וסבון אינו עובד ואינו יעיל. חומרי ניקוי שלא נועדו לטיפול בעור עלולים לגרום לנזק וגם להרוס את הצבע. מה כן צריך לעשות – יש בנמצא חומרי ניקוי ייעודיים לריפודי עור. את החומר הזה לא מורחים ישירות על הספה אלא משתמשים בספוג עבה וגדול. מספיגים את הספוג בחומר, כאשר צריך לוודא האם מדובר בחומר מוכן לשימוש או בכזה שצריך לערבב עם מים. באמצעות הספוג מנקים בזהירות, בתנועות מעגליות. לסיום, יש לעבור על הספה עם מטלית לחה. לתוצאות משופרות, ניתן לאחר מכן ליישם חומר לריענון ריפודי עור.

לסיכום,

בתוך קטגוריית המוצרים, ספות עור, ניתן למצוא מגוון פריטים בדרגות איכות משתנות. כאשר אתם מגיעים להזמין שירותי ניקוי ספות חשוב ראשית לברר מהי איכותו וטיבו של ציפוי העור על גבי הספות, ולאחר מכן לייעד לו טיפול מתאים. חשוב להדגיש כי ניקוי וטיפול בספות עור הוא מקצוע לכל דבר ולפיכך מחייב ידע מסוים ויכולות מתאימות בכדי לספק שירות אמין טוב ואיכותי. משום שקיימים כמה סוגים של ציפויי עור לספות אשר עוברים תהליכים שונים, הטיפול בהם איננו זהה בעיקרו ומושפע מכמה גורמים.

סרטון הדגמה של ניקוי ספות

השאירו פרטים וקבלו הצעה משתלמת
או חייגו 054-9332828


השארו פרטים וקבלו הצעה משתלמת
או חייגו 054-9332828


New Courses

Contact Info

1600 Amphitheatre Parkway New York WC1 1BA

Phone: 1.800.458.556 / 1.800.532.2112

Fax: 458 761-9562

Web: ThemeFusion

פוסטים אחרונים

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו