איך מנקים זמש ? כל הפתרונות

//איך מנקים זמש ? כל הפתרונות

איך מנקים זמש?

עור נאפה שהופכים אותו נקרא בפי המון העם בשם “זמש”. זהו חומר גלם המשמש אותנו למטרות שונות. אם כי כאשר הזמש צובר לכלוך וכתמים, לא תמיד אנשים יודעים איך מנקים זמש. וזאת בגלל העובדה שאי אפשר לנקות את הזמש באמצעים הרגילים והמוכרים לנו. ניקוי במים אינו מתאים לעור הפוך. גם חומרי הניקוי המוכרים לנו למגוון שימושים אחרים לא רלוונטיים למוצרים מעור הפוך. היות שכך יהיה צורך למצוא דרך מתאימה ויעילה עבור ניקוי זמש. ניסיון לנקות בלי לדעת עלול לגרום לנזקים בלתי הפיכים למוצר.

אז איך מנקים זמש?

איך מנקים זמש

תהליך הניקוי של הזמש מתחיל בריסוס של חומר ייעודי שנועד להסיר את השומנים ואת הכתמים שנוצרו על המשטח. לאחר מספר שניות מתקשה החומר ואז מתחילים לשייף את העור בתנועה עדינה באמצעות נייר זכוכית העדין ביותר – נייר זכוכית מספר 0. לאחר שלב זה יש להמתין יממה ואז צובעים את העור בחומר מיוחד וחסר צבע. תהליך זה מביא לתוצאות נהדרות של קרוב למאה אחוזי הצלחה.

קיימת שיטה נוספת שבאה לענות על השאלה איך מנקים זמש. מדובר על שימוש במברשת מיוחדת שמטרתה להסיר כתמים ממשטח הזמש. מברשת זו מסירה בהצלחה כתמים כמו בוץ יבש. בטרם מתחילים את השימוש במברשת, מסירים את הלכלוך הראשוני. רק אחר כך מברישים בעדינות בתנועות קצרות ומהירות לכיוון אחיד.

כמו כן ניתן להשיג קובייה מיוחדת שנועדה להסיר כתמים מעור הפוך. קובייה זו נראית כמו מחק והיא מצליחה להסיר כתמים מהמשטח. אם כי לאחר תום הפעולה יש להבריש עם מברשת זמש במטרה להסיר את שיירי הקובייה. במקרים שבהם יש כתמים קשים שאינם מגיבים כמצופה לכל הפעולות, ניתן להשתמש במעט חומץ לבן. יחד עם זאת, יש לוודא לפני תחילת השימוש בפינה נסתרת שהחומץ אינו מזיק לזמש ואינו גורם לכתמים. גם לאחר השימוש בחומץ רצוי להבריש במברשת זמש את המשטח כדי להשיג מרקם חלק ונקי.

על ניקוי ספות מעור הפוך

העור ההפוך משמש למטרות שונות וכן עבור ריפוד של ספות. ספה מרופדת בעור הפוך צוברת כמובן לכלוך וכתמים במהלך השימוש. אך כדי לנקות את הספה חשוב לפעול על פי ההוראות הנוגעות לתהליך ניקוי של עור הפוך. אומנם ניתן לנסות לנקות באופן עצמאי את הספה, אבל זאת רק לאחר שלמדתם היטב איך מנקים זמש. מכיוון שפעולות שאינן מתאימות לזמש עלולות להזיק ואף להחמיר את מראה הכתמים. בגלל סיבה זו מומלץ לפנות אל חברה מקצועית שמציעה שירות של ניקוי ספות. השלב הראשון שהחברה תבצע אצלכם היא בירור לגבי חומר הגלם שממנו עשויה הספה. עניין זה לא תמיד בולט לעין כי הריפוד הוא מעור הפוך. במקרה כזה חשוב יהיה כי תתנו את המידע שנמסר לכם בעת רכישת הספה. זכרו – בעת רכישת ספה עליכם לברר על המוצר ועל הנחיות הניקוי שלו.

נעליים מעור הפוך – איך מנקים זמש?

נעל מזמש שנוצר עליה כתם מצריכה טיפול מדויק, וזאת בגלל שהניסיון לשפשף את הכתם ולהסיר אותו עלול לגרום לכך שהכתם יהיה גדול ובולט יותר. כדי להצליח להסיר את הכתם מומלץ להשתמש באלכוהול, בחומץ לבן או בחומרים שוחקים אחרים. שיטה זו עשויה להיות יעילה לניקוי נעליים וכן עבור ניקוי תיקים או מעילים העשויים זמש. כדי לשמור על צורת הנעל מומלץ למלא את הנעל בחומר מילוי כמו ניירות עיתון כך שבמהלך פעולות הניקיון ישמרו הנעלים על הצורה שלהם. מברשת זיפים מיוחדת תאפשר לכם להבריש את הנעל ולהסיר את הכתמים בצורה נכונה. הברשתם ולמרות זאת הכתמים עדיין לא נעלמו? מומלץ להבריש בעזרת מברשת בעלת זיפים קשים יותר. את ההברשה יש לבצע בתנועה לאחור ולשפשף עד שמגלים כי הכתם הולך וקטן עד שהוא נעלם.

חומץ לבן למטרות ניקוי

ניקיון ספות ושטיחיםהחומץ בא לענות על השאלה איך מנקים זמש. את החומץ מדללים במים ביחס שווה. טובלים מטלית נקייה ויבשה בנוזל ומשפשפים את הכתמים בעדינות. פעולה זו יש לבצע מספר פעמים. במידה שגיליתם שחלק מהכתם הוסר והוא ספוג במטלית, הקפידו להמשיך בפעולה רק בעזרת החלק נקי של המטלית. במקרה שהנעל הוכתמה בכתם צבע, יכול להיות ששימוש בנייר זכוכית מספר 0 יוכל להסיר את הכתם. כאשר משפשפים עור הפוך חשוב לבצע את הפעולה בעדינות מכיוון ששפשוף חזק מידי עלול להזיק לעור הפוך. שימו לב – אל תנסו להסיר כתמים מעור הפוך באמצעות מגבונים לחים. הם ישאירו כתמים על העור.

להשגת תוצאה מושלמת

אם אתם מתלבטים בשאלה איך מנקים זמש, וחשוב לכם להשיג תוצאות מקסימליות, חשוב שתכירו את החומר ותלמדו מהן התגובות שלו לפעולות השונות. כך תדעו מה לעשות כדי להסיר כתמים וכדי לנקות בצורה יסודית בלי לגרום לנזק. במידה שאין לכם הבנה בתחום מומלץ לפנות לחברה מקצועית שמציעה שירותי ניקיון, ולהזמין שירות מקצועי. כך אתם יכולים להיות רגועים שהפעולה תתבצע במקצועיות וביעילות בלי לגרום לנזקים כלל.

2019-01-26T20:57:26+00:00

New Courses

Contact Info

1600 Amphitheatre Parkway New York WC1 1BA

Phone: 1.800.458.556 / 1.800.532.2112

Fax: 458 761-9562

Web: ThemeFusion

פוסטים אחרונים

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו