הסרת ריח שתן מספה

//הסרת ריח שתן מספה

הסרת ריח שתן מספה

נעים לשבת על הספה כאשר היא נקייה וריחנית. ואם היא מדיפה ריח רע? ואם היא ספגה לכלוך או שתן? במקרים כאלו יהיה צורך דחוף לטפל בעניין כדי לבצע הסרת ריח שתן מספה. כדי להצליח להשיג את המטרה יש לפעול בצורה המומלצת והנכונה. כך תושג התוצאה הרצויה ביעילות ובשלימות. אומנם יש שיטות ביתיות שניתן באמצעותן להתגבר על הריח ועל הכתמים, אבל כדאי לזכור – אם הספה יקרה לכם וחשוב לכם לבצע הסרת ריח שתן מספה יסודית מומלץ להפקיד את הפעולה בידיים מקצועיות של חברה העוסקת בתחום. חברה כזו תוכל להשלים את הפעולה במקצועיות וביסודיות.

על הסרת הכתמים

הסרת ריח שתן מספהאמנם כתמי שתן הם תופעה מטרידה שמדיפה ריח רע, אבל למעשה לא כל כך מורכב להסיר את הכתמים הללו. חשוב כמובן לדעת מה לעשות ובאילו חומרים להשתמש כדי להשיג את התוצאה הרצויה. ראשית חשוב לדעת כי שתן מבוסס על חלבון. בדומה לכתמי דם, צואה וקיא. בגלל עובדה זו אין סיבה לנסות לנקות אותו באמצעות כימיקלים או חומרי ניקוי רעילים. הכתם יגיב לחומרים ביתיים בצורה נהדרת.

טיפים להסרת כתמי שתן

טיפ ראשון – כל כתם שנוצר הולך ונעשה ספוג בספה וקשה יותר להסרה עם הזמן שחולף. ולכן מומלץ לטפל בכתם מיד לאחר שהוא נוצר. זה נכון לכל משטח לרבות ספות עור ובמיוחד למזרנים שיש להם כושר ספיגה גבוה.

טיפ שני – גיליתם כתם טרי על המזרן או על השטיח? סחטו לתוך קערה לימון, הוסיפו כף מלח ושפכו בצורה אחידה על האזור שהוכתם. כדאי להשאיר כך את החומר למשך כרבע שעה – השריה כזו משפרת את תוצאות הפעולה. לאחר רבע שעה של השריית החומר על המזרן קחו מברשת רכה, טבלו אותה בתערובת הלימון והברישו את הכתם עד להסרה מלאה. הכתם הוסר? נהדר. כעת יש לסחוט את תערובת הלימון בעזרת מגבת יבשה עד שתוודאו שהמזרן יבש. כדי לוודא ייבוש מלא ניתן להיעזר עם מאוורר.

טיפ שלישי – הכתם הוסר. אבל הריח, מה לעשות, דבק במזרן וממאן להיפרד… מה עושים? אם אתם מעוניינים להסיר ריח שתן מהמזרן השתמשו עם אבקת סודה לשתייה. פזרו על המזרן סודה לשתייה והשרו למשך כשעתיים לפחות. לאחר ההשריה שאבו את האבקה בעזרת שואב אבק.

טיפ רביעי – ומה עושים כאשר קיים כתם ישן ועקשני? במקרים כאלו יהיה צורך לבצע טיפול יסודי יותר. לפני הכול דללו חומץ טבעי עם מים ביחס של 1:1. מומלץ להשתמש במים חמים. לאחר פעולת הדילול לוקחים מברשת בעלת סיבים רכים וטובלים בתערובת ומשפשפים היטב עד להסרת הכתם. לאחר הסרת הכתם יש לסחוט בעזרת מטלית לחה ולייבש בעזרת מאוורר עד לייבוש מלא וזאת כדי למנוע כתם מים בגין פעולת הסרת ריח שתן מספה.

כיצד מסירים כתמי שתן ספות בד?

כדי להצליח לבצע בצורה נכונה הסרת ריח שתן מספה יש לבדוק קודם מהו הרכב הבד. יש להבדיל בין ספות מרכיבים סינטטיים כמו אימפלה מיקרופייבר ועוד, לבין ספות מרכיבים טבעיים כמו פשתן, משי וכדומה. מערבבים מים פושרים עם חומץ טבעי אחר כך טובלים ספוגית ניקוי בתערובת ומעסים את הריפוד המוכתם בעדינות. לאחר ביצוע פעולה זו יש לספוג את המים והחומץ באמצעות מטלית יבשה. אם תשאירו את הספה רטובה ייווצר כתם מים על הספה. מסיבה זו עליכם לייבש בעזרת מאוורר או מטלית.

רוצים שהספה תפיץ ריח מרענן ונקי? הוסיפו לתערובת הניקוי מעט מרכך כביסה או סחטו לימונים לתוך בקבוק התזה והתיזו על ספת הבד. הריח המרענן יפיג את ריח השתן. לאחר הסרת ריח שתן מספה הספה תפיץ ריח נעים ונקי!

2019-01-26T20:57:52+00:00

New Courses

Contact Info

1600 Amphitheatre Parkway New York WC1 1BA

Phone: 1.800.458.556 / 1.800.532.2112

Fax: 458 761-9562

Web: ThemeFusion

פוסטים אחרונים

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו