ניקוי סלון דמוי עור

//ניקוי סלון דמוי עור

ניקוי סלון דמוי עור

הסלון שלכם הוא מרכיב דומיננטי בבית. חשוב לכם שהוא יהיה מעוצב ונעים לשהייה, שתוכלו לארח את החברים ולבלות בהרגשה טובה ונעימה. אבל מה לעשות שמאז רכשתם את הספות הם צברו נזקים לא מעטים? הם צברו לכלוך וכתמי שומן, נוזלים שטפטפו וצבע שדהה, ובכלל המראה החדש והבוהק איננו – מה עושים כדי לחדש את הסלון ולבצע ניקוי סלון דמוי עור יסודי עם תוצאות? בואו וקראו על כך במאמר הבא.

כיצד מטפלים בספות דמוי עור?

גם אתם תוכלו לטפח את הספות שלכם ולשמור עליהן יפות כמו חדשות למשך תקופה ארוכה. ראשית זכרו שספות מטבע היותן צוברות נזקים ולכלוך. ולכן חשוב מאוד לבצע ניקיון אחת לתקופה. וזאת בגלל העובדה הפשוטה שכתמים נוטים להתקבע ולהיספג במשטח שעליו הם נוצרו. כך שאם תמתינו זמן רב הכתמים יהיו קשים לניקוי ולא תמיד תצליחו להסיר אותם. זכרו גם שפעולת ניקוי סלון דמוי עור היא לא אסתטית. כי הספות שלנו הם מקום גידול נוח מאוד למיקרואורגניזמים מסוגים שונים – פטריות, חיידקים ועובש. פעולת הניקיון תסיר את כמויות האבק שהצטברו על הספה. במקרה שמישהו מבני הבית רגיש לאבק או אלרגי לקרדית אבק הבית זו תהיה פעולה הכרחית. מלבד זאת חשוב לזכור שכאשר נוצר כתם על הספה חשוב לנקות אותו באופן מיידי. גיליתם כתם? אל תחכו לניקיון התקופתי. מצאו דרך להסיר אותו ביעילות. כך שהוא לא יתקבע במקום אלא יגיב כראוי לפעולת הניקיון.

טיפים לטיפול בספות דמוי עור

היעזרו במגבונים נטולי בישום – אומנם בחנויות ניתן לגלות שורה של מוצרי ניקוי עבור ניקוי ספות במחירים יקרים. אבל זה לא אומר שאתם חייבים להצטייד בהם – את אותה פעולה תוכל לספק לכם גם חבילה של מגבונים. שימו לב לרכוש מגבונים ללא בישום כדי למנוע היווצרות של שכבה דביקה על הספה. ניגוב הספה במגבון לח תספק תוצאה נקייה בקלות.

חומץ לבן למען ניקיון הספה – חומץ לבן הוא חומץ עדין שהריח שלו אינו דומיננטי. הוא אומנם מסייע בפירוק כתמים חדשים שנוצרו על הספה, אך מעבר לכך – הוא שומר על הרכות של הריפוד ועל המראה. הוא מטפל היטב בכתמים ומשאיר שכבה עדינה של הגנה שמונעת הצטברות של אבק על הספה. שימו לב לכך שהחומץ הוא חומר מרוכז ולכן חשוב לדלל אותו לפני ביצוע הפעולה. ערבבו חומץ ומים ביחס שווה ורק אז התחילו לנקות. בעזרת מטלית נקייה תוכלו למרוח חומץ מדולל על הספה ולהשיג את התוצאות הרצויות. המתינו מעט לייבוש ורק אחר כך תוכלו להמשיך להשתמש בספה.

נוזל לניקוי כלים – אם נוצר על הספה כתם שומני. כגון קרם ידיים, מזון שומני וכן הלאה תוכלו להיעזר בסבון כלים. קחו קערה קטנה ומלאו אותה במים ובסבון כלים. שפשפו את הכתם בעדינות בעזרת ספוגית או מטלית. לאחר השפשוף יש להספיג את שאריות החומר במטלית יבשה ולייבש את האזור בעזרת מאוורר.

ניקוי יסודי לתוצאות טובות

ניקוי סלון דמוי עור זו לא תמיד פעולה פשוטה. פעמים תצליחו לבצע אותה בכוחות עצמכם ופעמים תגלו כי אתם לא מצליחים להשיג את התוצאות המקוות במהלך ניקוי סלון דמוי עור. חברות מקצועיות בתחום מציעות שירות מקצועי של ניקוי סלון דמוי עור. גם הספה שלכם יכולה להיות נקייה וריחנית ולהראות כמו חדשה. טפלו בה ביסודיות או הפקידו אותה בידיים מקצועיות של חברה מקצועית בתחום. התוצאה תהיה ספה נקייה וריחנית שנראית כמו חדשה.

2019-01-26T20:42:41+00:00

New Courses

Contact Info

1600 Amphitheatre Parkway New York WC1 1BA

Phone: 1.800.458.556 / 1.800.532.2112

Fax: 458 761-9562

Web: ThemeFusion

פוסטים אחרונים

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו