למה אנשים רבים ממליצים על קניית שואב אבק רובוטי?

//למה אנשים רבים ממליצים על קניית שואב אבק רובוטי?

שואבי אבק רובוטים תורמים לשמירה על אורך חיי השטיח

אם עד לפני כמה שנים מרבית האנשים היו רוכשים שואב אבק נגרר (רגיל) המתאים לרוב משימות הניקוי בבית, שואב אבק עומד המתאים לשאיבת אזורים צרים, ספות ווילונות, שואב רטוב יבש המתאים בנוסף לאיסוף לכלוך גם לשאיבה של מים היו רוב המשפחות בישראל בוחרים להצטייד בשואבי אבק רובוטיים. אז למה אנשים רבים ממליצים על קניית שואב אבק רובוטי?.

ובכן, הסיבה הראשונה, הבולטת והעיקרית שאנשים רבים בוחרים לרכוש שואב אבק רובוטי היא משום שהם עובדים בעצמם. אם בשואבי האבק האחרים, עלינו להחזיק בשואב ולנתבו למקומות המלוכלכים, הרובוטים עושים זאת בעצמם. הרי רוב היום אנו נמצאים בעבודה ובשאר הזמן מנסים לתמרן בין אינספור משימות הקשורות לילדים ולבית, לכן אין לנו את הזמן הדרוש בכדי לבצע ניקיון יסודי של ממש כמו שהיינו רוצים. רכישה של שואב אבק רובוטי דורשת מאיתנו בסך הכל להפעיל את השואב והוא כבר מבצע את פעולת הניקיון לגמרי בעצמו ולכן הוא מכונה רובוט.

שואבי אבק רובוטיים מתאימים לרוב למשטחים גדולים אך יש לציין חיסרון אחד החוזר על עצמו במרבית המכשירים. למרות המעבר החד בין סוגים שונים של שואבים אותם הזכרנו לעיל לשואב אבק רובוטי, עדיין יש שואבים שנתקעים בחפצים ולא שואבים את כל סוגי הלכלוך בבית. בשביל זה פיתחנו את ניטו – שואב אבק רובוטי וחזק הפועל באמצעות טכנולוגיית לייזר ייחודית שמסייעת לו לתכנן את מסלול הניקיון בעצמו מבלי להיתקע בחפצים, רהיטים או ליפול במדרגות.

ניטו כל כך חכם, עד שהוא יודע לזהות בעצמו איפה הלכלוך נמצא ולשם הוא מכוון. ניטו מנקה שיערות של בעלי חיים, חול ואת כל סוגי הלכלוך. כשנגמרת לו הסוללה, הוא חוזר ישר להטענה ומטעין את עצמו בלי העזרה שלכם. הוא יודע לנקות פרקטים, שטיחים ורצפות, כך שאין זה משנה מה סוג הריצוף שלכם בבית, ניטו ידע לעשות את העבודה. יתרון נוסף שהוא מביא, בא לידי ביטוי בכך שהוא נכנס מתחת לרהיטים וחפצים, לכן הלכלוך לא יכול להסתתר מפניו.

בשונה מרובוטים אחרים שמאופיינים בצורתם העגולה, לניטו יש פינות המאפשרות לו להגיע לכל מקום והוא מנקה גם בפינות החדר. יש לו יכולת קיבולת גבוהה בשל מיכל אחסון גדול. ניתן ליצור במכשיר תוכניות ניקיון אותן אתם מגדירים מראש. מדובר ברובוט המתקדם ביותר המביא איתו שלל יתרונות שישאירו את הבית שלכם לא רק נקי אלא מצוחצח.

2019-01-27T15:15:27+00:00

New Courses

Contact Info

1600 Amphitheatre Parkway New York WC1 1BA

Phone: 1.800.458.556 / 1.800.532.2112

Fax: 458 761-9562

Web: ThemeFusion

פוסטים אחרונים

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו