ניקוי שטיחים עם קיטוריות

//ניקוי שטיחים עם קיטוריות

אביזרי חובה לקיטוריות

אחד המכשירים החמים ביותר בקרב אנשים פרטיים  וחברות ניקיון, הינו הקיטורית. האדים ממיסים את הלכלוך, וכן כתמים שנוצרו על משטחים וצינור הנמצא בקצה הקיטורית שואב ומנקה את הלכלוך באמצעות אדים חמים. ניתן לנקות כל דבר בבית, אם שטיחים, ווילונות, רכב, ארונות ועוד. מי ששומר על היגיינה גבוהה, יעדיף את השימוש בקיטורית. יש לדעת כי ישנם אביזרי חובה לקיטוריות, כמו ראש לניקוי חלונות, פד מסיבי, אביזר להתזה בחול לניקוי של חלודה, אביזר לחיבור כלי עבודה חשמליים לשואב אבק, אביזר לניקוי תחתית של רכב, אביזר לשאיבת מים ועוד.

קיטורית,  מיועדת לשטיפת שטיחים ומכשיר זה, מבצע את עבודת ניקוי השטיחים על הצד הטוב ביותר מבלי להשאיר הרבה רטיבות. ניתן למצוא גם קיטורית יד קטנה שהיא קומפקטית ומאוד קלה לשימוש ונשיאה. מי שתקציבו אינו מאפשר  לו, שימוש בקיטורית קטנה זו, עשויה לשרת אותו היטב. יש לברר לגבי האחריות של הקיטורית, כגון תקופת האחריות, שירות תיקונים וכדומה. כל הפרטים הללו הם חשובים בבחירה של קיטורית

ניקוי רצפות ושטיחים בעזרת קיטורית

גם קרמיקה, שיש וכל סוג של ריצוף, ניתן לנקות באמצעות קיטורית וכן, אפילו שטיחים !. מי שסובל מבעיות בדרכי הנשימה, כגון אסטמה או מאלרגיה מקרדית האבק,  אין כמו קיטורית. גם כריות, מזרנים ניתן לנקות בצורה הטוב יותר באמצעות מכשיר זה. הרצפות נשמרות טוב יותר, ללא צורך בשימוש עם חומרי ניקוי קשים. ניתן לנקות כל כתם עקשן ברצפות, באמצעות קיטורית, ללא חשש להרס הרצפות באמצעות חומצות למיניהן או חומרי ניקוי קשים אחרים. ניתן למצוא אביזרי חובה לקיטוריות, המיועדים לניקוי רצפות, כגון:

  • פייה לרצפה
  • פיה ידנית
  • פיית לחץ גבוה
  • תיק אביזרים
  • מברשת עגולה
  • כיסוי כותנה לפיה ידנית
  • כיסוי בד מכותנה לפיית הרצפה

לנקות את הבית ללא מאמץ

לנקות את הבית ללא מאמץ, זה היתרון האדיר של שימוש עם קיטורית. ישנם גדלים שונים של קיטוריות וכמובן מחירים שונים ופונקציות רבות ומשוכללות לניקוי. גם שיש, ארונות ותנורים, ניתן לנקות באמצעו קיטורית. כדאי כי מלכתחילה, תדעו באיזו סוג של קיטורית אתם מעוניינים, היות והדגמים והיצרנים של מכשיר עוצמתי זה הם רבים. יש לקחת בחשבון, כי יש לרכוש אביזרי חובה לקיטוריות, כך שיתאימו לצרכים אישיים ולסוגי הניקיונות של כל אחד מכם. כדאי לבצע סקר שוק והשוואת מחירים ריאלית לסוגים השונים של הקיטוריות ולברר אם הן כוללות אביזרים חיוניים לעבודה קלה יותר ושימוש יעיל.

2019-01-26T20:42:09+00:00

New Courses

Contact Info

1600 Amphitheatre Parkway New York WC1 1BA

Phone: 1.800.458.556 / 1.800.532.2112

Fax: 458 761-9562

Web: ThemeFusion

פוסטים אחרונים

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו